środa, 8 stycznia 2014

Witam w Nowym Roku

Zniknęłam przed Świętami.
Ktoś skradł mi kawał czasu.

A tak poważnie to mąż na początku grudnia wyjechał na prawie 3 tygodnie. Byłyśmy z malutką same, choć nie do końca. Moja mama trochę u nas nocowała, dotrzymując nam towarzystwa.
W ciągu dnia sprzątałam na Święta :), wieczorami plotkowałam z mamą. Robótkowy czas to dla mnie zdecydowanie nie był.

Nie wiem dlaczego ale nawet nie miałam czasu tu zajrzeć żeby złożyć Wam wszystkim życzenia Świąteczne.

Pozostaje mi Was powitać w Nowym Roku serdecznie i cieplutko.
Życzę Wam po prostu spełnienia marzeń!!


Jeśli chodzi o haftowanki to troszkę przybyło mojej Baletnicy. Niewiele czasu jej poświęciła ale zawsze to coś. Efekt na żywo zachwycający.
Jak na razie wszystko robione półkrzyżykami, różną ilością nitek, do tego Kreinik dodający blasku. Robi się szybciutko i bardzo przyjemnie.





Zaczęłam również duży projekt, ale o tym w kolejnym poście.

Mam jeszcze prośbę. Poszukuję wzoru na metryczkę dla mojej Gwiazdki! Liczę na Waszą pomoc.

 

Witam serdecznie Nowe Obserwatorki.
Dziękuję za wszystkie komentarze.

Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Baletnica będzie piękna. Czekam na kolejną odsłonę, a najbardziej na spódniczkę;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda spódniczka jest zachwycająca. Troszkę podgonię i pokażę!!
      Kurcze, to motywuje!!!
      Dzięki

      Usuń
  2. Również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Niestety nie mam tego wzoru. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia. Wzorek już dziewczyny podesłały.

      Usuń
  3. Tobie również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Schemat metryczki poleciał już do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, pięknie dziękuję za schemat oraz życzenia.

      Usuń
  4. mam odrobinę inną ale z tej samej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dziewczyny mi podesłały wzorki na pocztę.
      Pięknie dziękuję.

      Usuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym roku :))
    Zaintrygował mnie haft z baletnicą, a dokładniej różne ilości nitek. Nie mogę doczekać się kolejnych odsłon :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rzeczywiście cały obraz wykonywany jest różną ilością nitek od 1 do 6, pojedyncze kolory jak i łączone. mam nadzieję, że będzie szybko przybywać i będę miała co pokazać już niedługo. Chociaż na razie pochłonął mnie inny projekt ( o którym napiszę w najbliższych dniach), a baletnicę traktuję jako przerywnik.

      Usuń